Communicatie en Marketingbureau

Voor ondersteuning bij je communicatieprojecten.

Televisiereclame

Televisiereclame op het moment dat het voor jou belangrijk is

Wil je serieus bouwen aan je imago? Dan is televisiereclame een mogelijkheid om een hoog bereik te behalen.

Waar vroeger de televisiekijker niet veel keuze had over naar welke zender hij of zij keek en op welk tijdstip hij dit wilde kijken, moet je in de huidige consumptie maatschappij goed nadenken waar (of hoe?) je jouw doelgroep kunt bereiken.

Daarom is het belangrijk om met een expert aan tafel te zitten die precies weet wanneer je effectief commercialruimte op televisie moet inkopen. Netflix en online video op Youtube zorgen ervoor dat het lineaire televisie kijken sterkt afneemt: zeker bij de doelgroep in de leeftijd van 20 tot 35 jaar. Ondanks deze toename geeft de inzet van televisiecommercials nog steeds een hoog bereik.

Vragen waar je tegenaan loopt bij de inkoop van televisieruimte

  • Wat is je beschikbare budget?
  • Hoe koop je zo scherp mogelijk in?
  • Wat is de ideale lengte en combinatie voor commercials?
  • Bij welke zenders zit mijn doelgroep en op welk moment?
  • Welke TV-programma’s passen het beste bij de doelgroep en het product?
  • Hoe vaak moet de commercial uitgezonden worden om de doelgroep voldoende bereikt te hebben?
  • Hoe combineren we lineaire televisiezenders met digitale televisiezenders?
  • Wat is het verschil tussen spot en non-spot?

Via onze businesspartner kunnen we messcherpe tarieven bieden en er voor zorgen dat je bereik groot is. We hebben de beschikking over contacten in de sector en alle kennis, tools en onderzoeksdata om te bepalen wanneer en met welke inhoud de doelgroep het meest ontvankelijk is voor de boodschap van jouw bedrijf.